Tuesday, June 7, 2011

+bile berseorangan+

Assalamualaikum.....
dh lme aku x update blog nih.. rse cam mls pun ade..
coz ssh sket wireless at sni nk trime account blog..
so, ari ni genap 6 jun 2011....
agk hmpi seminggu gk la ak ddk UPM dan bberape ari ni dok sorng2..
dalam ddk sorng2 ni.. aku mcm dpt blaja bnyk bende...
aku stay UPM ni coz nk training tok masum..
iaitu kategori PENCAK SILAT JURUS TUNGGAL....
pasl training camtu la.. sometime kne train sendr.. sometimes ade coach..
dalam mse bbrp ari ni aku bnyk berfikir hasil dr kejadian di sekeliling aku..
hasil kejadian2 tersebut buat aku lebih dekat denganNYA ..
bile aku ddk bilk sorng2 aku ingat padaNYA
aku kuar sorang2 tgk gelagat manusia.. aku igt padaNYA..
kerdilnye aku sebagai hambaMU..
aku hanya seorang hambe yg lemah..
yang sugguh senang untuk melakukan dosa..
dah berapa kali aku berniat.. untuk ke arah yang lebih baik..
tp.. x sampai2.. besar nye dose aku..padaMU
semlm aku bace satu kisah tentang tanda2 kiamat dan kisah rindu RASULALLAH kpd umatnye,,
menitis air mate aku.. betape mulianya baginda sebagai manusia yg paling disayangi oleh ALLAH...



YA ALLAH... berikan lah aku petunjuk hidayah mu.. serta lindungilah aku dan berikanlah kejayaan pada diriku di dunia dan diakhirat.. AMIN......

2 comments:

  1. wahh baguslah jeniq aktif kat upm..

    macam ni lah pelajar yang bagus..

    ReplyDelete
  2. thankz ana... coz slalu singgh at blog aku huhu

    ReplyDelete