Saturday, January 8, 2011

+ape-ape tah+

salam.....
waw!aku rse an..dok UPM nih..tiap2 mggu ak kua..adesh !..bhye nih..wit bnyk abeh ! heee..tp xpela..first nk cite mse at KTM td..asal aku dtg ktm sorng2 jew mesti ade orng trik..spye ak join saham or insuren dierng yg menipu tuh ! hangin jrerk !then aku kua la an sdre ak cam bese..die blnje mkn..CHIKEN RICE..perh ! mmg mables!(xtaw spelling yg sebenar..hee) .
tp disbb bnde ni plan yg mengejot..so,ak pn xsempt la nk bwk kemre..xde la pic yg blh di share an dlm blog nih..
tp ak nk msok an sket..pic nsi ayam yg aku mkn td..mmg lemak manis ah ! mmg jilat jari kaki ah skali mkn..kalo 2 kali..xtaw dah nk jilat pe..hahahaha
tp ni poyo2 jerk ! hee
tgk pn da taw an ??? huu

tu cite ak sal kua ri ni..skg nk cite sal projek yg sdah mule di bimbang2 an..huu..lihat2 senarai2 di bawah:
  • reka bentuk creatif : aplikasikan sesebuah jenama tempatn ke sebuah pendrive..(aku plih OGAWA)
  • studio ergonomik : reka bentuk teknologi..(aku cadang nk wat gitar ade speaker)
  • studio logam : arca logam burung (group ak plih tok wat burung hantu)
  • komunikasi reka bentuk : dah stat blaja photoshop (bebas)
  • Prinsip pengurusn : wat video (agk runsing coz lect mat saleh) ok lg..
  • Hubungan Etnik : Kene reasearch n presentation
  • Kenagaraan : lebih kurng gk..
las skali..aku berade dlm thp BLER !!!!!!!!..n msih lg kecewe gn result sem1..even ak besyukor an result tuh !
Perkare yg pntng...aku hnya mampu merancng dan memohon DARINYA spye di permudah an sgle urusan..AMIN...

lg1, adik aku..xcident dlm beberape hri yg lpas..then,abg spupu an adk spupu ak 2 irng xcident beberape jam yg lpas..kptusanny :
  • adik aku : luke besar di kaki
  • abg sepupu : bdn die ok..tp kerete hancor glr2 ! nk tnjk gmbr xle..coz xde..
  • adik sepupu yg 2 orng tuh : patah bahu..
+dan aku di sini hanye mampu berdoa untk mereka...AMIN...+

No comments:

Post a Comment