Friday, January 21, 2011

+tidor Vs tAk tidor+

hallu....lme dah x update blog nih..tu yg malas nk wat blog tuh. ! huu..ape2 je la..yang penting aku bahagie..huu
bln ni jadual agk pnh..nk g date pn xsempat..haha..sebok an sukan la..klas la..projek la..esigment la..perjumpaan la..program la..mcm2 la..penin aku di buat nye..huu..ni pn sebb membe aku suke sgt aktiv..sampai aku pn terjon skali..x ble bla betol..hahahaha..da la tuh, sume sukan dierng nk kongker..perh ! mmg rse cam nk pengsan ah ! haa..first,bola tampar,then bola baling,then badminton,then futsal plak..pas2 stop bersukan...bdn pn naik..jd la DRUMSTIK !! haha..trus ter aktiv lak sem nih.heran aku..dUIT plak mkin lame mkin habis..ekoran asek kuar jerk..sampi mkn thghri pn nk kat mines..x phm aku..hahaha..sal projek lak..sudah tentu x phm..ahahahaha..rse cam nk benti blaja je..bia jd petani..haha..tp xley..aku kene ubah nasib keluarge aku.. psl..SEM ni plak..rse cam beambah taf subjek2 yg di kterng amk..semedang ngn research nye la..tajok yg dierng amk pn agk la pyh..tah la..bler aku jd nye..hurm....

tetibe rse cam nk cite sal 5 org sekawan ni...iaitu..AKU,ACIK,MAI,DAYAH,CUNA.....huhuhu
start msk je upm ni..aku kenal AYA je..aya ni membe form 6..si acik ni mmg dah roomet aku dah..die plak knl an cuna..yg dayah ngn mai ni plak..knal an aya..so,dri situ la detik perkenlan kterng..kalo x aya ni pn rpt an kterng..tp die dak arkitek an..so ssh la nk bersame..yg ber5 nih..1 klas..so,kalo ade ape2 mmg kterng sepakat membawe berkat aah..ssh nk tepisah..pahit manis sikap masing2 kte terime je seme2..tu yg syok tuh..aku harap persahabatan kterng nih mampu la berkekalan sehingge ke anak cucu..huu
ni time majlis nerbuka pose..

yang ni plak time IND raya..

ni baru2 ni je..lpas klas MGM kot??hee

ni mse g research..research la sbt..haha

ni pas klas titas..bru ilang nurves coz time tu kene present.. 

yang penting....aku SAYANG korng..termasuk la kwn2 yg len..n sume tg mengenali diri ini..huu

No comments:

Post a Comment