Saturday, January 29, 2011

+arrrrhhhh bengang bengang bengang !!! +

ape dah jadi ni...tlng la jadi kan aku seorng yg sabar n berfikir panjng ble buat sesuatu kputusn !!..nape lah jd cam ni..duit nk pki...t senang je nk abeh an..parent aku kompem x bpe blh nk tlong...arrrrgggggghhhh !!! ya ALLLAH !!!!
first, aku nk bli camere SLR..da taw mahal..gatal nk bli..ok xpe..aku trime..aku xbeli...poyo an?pas2,g mines..servay lg ..ok gk la camere tuh..aku x beli coz mak ak kate bli at kg je..then ak blk kg..ak bli yg 350 pnye..tp pki BATERRY bese..bongok an??pas2,dierng kate..better pki batery charge n kalo law yat lg murah..bpk berapi aku...dah la wit aku tggl sket..bnyk lg nk pki wit ni..skg lapak srtrawbry cafe..dah berejam dok sini..tah ape maklumt tah yg aku crik..cam x berfaedah jerk..esgment belmbak2..smpi xtaw nk wat yg ne 1...rse cam bingung..
then.nk bkk blog frsb x lepas plak..xtaw nape..blog aku bley pn !! pas2, maksu plak dr semlm soh anta hadiah..aku x anta2 lg..maksu da naik bengng dah an ak !!!! ya ALLAH....tenang an aku ya allah..masalah aku kecik je pn..tp aku rse cam tak le trime plak..dengn fikifrn aku yg x bpe nk panjng nih !!!
tolong la didik aku supaye aku ni blh berfikir dengnan lbh BAGUS !!!

ni pn byk lg bende yg aku nk luah an ...tp xpe la..SUME NI ADE HIKMAH NYE...ade orng lg trok dr aku an....:)

No comments:

Post a Comment